hipphurrabamsefar.blogg.se

Äntligen Au Pair video - trodde jag - 24 april

Publicerad 2013-06-18 i Au Pair - Förberedelser

Måste säga att jag faila lite, eller rätt mycket (beror på vem man frågar). Fint väder, taggad inför att filma (konstigt nog), fått låna systemkamera, allting färdigt, börjar filma.. Det är nu som det roliga börjar. Den filmar inte mer än 20 sekunder! Okej, jag är grymt oteknisk men inte trodde jag jag var så dålig att jag inte kan hitta var man trycker så att man kan filma längre. Min förklaring till det hela (för att jag inte ska räknas som en av de mest otekniska personer existerande på denna jord) är att minneskortet är för fullt. Antagligen är inte fallet sådant men fram tills det löser sig så är och blir min förklaring fullt minneskort.
Det mest irriterande är väl att jag inte kan göra den i eftermiddag eftersom det ska bli molnigt och eventuellt regna. Så korv på det.

Nu gör jag mig själv ett löfte. Senast nästa onsdag (torsdag är min livlina) så ska den vara inspelad. Jag hoppas att det går att lösa i eftermiddag ändå. Jaja, sånt är livet. Sååånt är livet. Så mycket falskhet…

Skriv en kommentar