hipphurrabamsefar.blogg.se

SCORE!!! - 8 april

Publicerad 2013-06-18 i

Tydligen så har det kommit en packe till mig från Cultural Care. Eller packe och packe, snarare brev. Mamma är riktigt nyfiken och har försökt få mig att tillåta henne att öppna det. Men icke sa nicke/jag, hon får gott vänta tills imorgon då jag finally kommer hemhem. Haha, mamma är så nyfiken av sig. Men hon fick tillåtelse att öppna ett brev från skattemyndigheten. Hjärtklappningen ökade lite när man hörde hur hon öppnade det. (Har nog glömt nämna att detta hände via telefon.) Förra året så fick jag nämligen betala en rejäl hacka för att ha tjänat en usla hundralapp för mycket. Jobbat en timme för mycket och fick pröjsa en äckligt hög summa. Jag var riktigt förbannad. Så hjärtklappningen var ju förståelig. När mamma först nämnde summan så blev jag helt kall, sen så kopplade hjärnan ihop allting och jag började andas igen. Moahaha, detta året ska de ge mig pengar tillbaks! SCORE!!

Angående Au Pair finns det inte så mycket att säga än, förutom att ansökan ligger ute (om jag inte redan nämnt det). Jag hoppas på några matchningar snart. Hade varit kanon. Men jag borde nog börja på min video, hehe. Tydligen så ska man ha en sådan. Ouä. Börjar små skratta för mig själv bara tanken ploppar upp. Kan se framför mig hur den kommer bli. Ingen vacker syn alltså. Haha! Kul att jag kan underhålla mig själv.

 

Skriv en kommentar