hipphurrabamsefar.blogg.se

27:e mars

Publicerad 2014-03-27 i 8:e månaden

Tja, folket som fortfarande läser här. 
I veckan hände det något otroligt. Det snöade och ungarna hade ändå skola! Wow alltså. Var inställd på inställd skola och lång dag men se jag blev överraskad av skolan. Första gången tror jag allt. 
Denna veckan har varit bra. Vet inte vad jag mer ska skriva. Känns som jag borde skriva något mer men jag kommer inte på vad. 
Veckan är ju som sagt inte över än men än så länge är den bra. Jobbar imorgonkväll för föräldrarna ska på dejt (det är fortfarande roligt att folk säger dejt här, enligt mig). Eftersom jag köpte Frozen i måndags (fick dubbelrea på den!) så är det nog den som ska kollas på imorgon eftersom mina barn inte sett den ännu. Och den är BRA. Älskar Olaf och Sven! 
Så jag ser fram emot imorgonkväll. Vill de inte se den av någon anledning så ska jag kolla på den när de har gått och lagt sig! För kolla på den ska jag allt! 
 

Skriv en kommentar