hipphurrabamsefar.blogg.se

Amerikanska ambassaden

Publicerad 2013-08-06 i Au Pair - Förberedelser

Då begav man sig till Stockholm igår med underbara Caroline! Tågresan började bra och det märktes efter ett tag att man gått och blivit seg för det blev en del skratt och tårar ;) väl framme så skulle vi hitta till Chapman. Ingen aning vilket håll det låg åt så vi chansade och kom rätt. Sen blev det lite strul med rummet. Det var verkligen inget rum jag skulle ha fått för mig att sova i så vi gick och frågade efter ett annat rum. Tack och lov att det fanns! Vi blev själva i ett fyramanna rum för kvinnor. Score! 
 
Men till ambassadbesöket idag. Tog faktiskt endast 1 1/2 timme tills jag var färdig. Skönt! Hade förväntat mig 3 timmar så det blev en positiv överraskning! Träffade även några andra blivande Au Pairer som åker med samma organisation. Eftersom jag blev färdig så snabbt så har jag nu kvar en timme av dötid (sitter vid vattnet och njuter av värmen, så ingen dötid egentligen). Allting är väldigt skönt om man bortser från att jag saknar Carro. Hoppas jag inte störde dig för mycket imorse! 
 
Ps. De är inga glada personer på ambassaden...

Skriv en kommentar