hipphurrabamsefar.blogg.se

New York tur

Publicerad 2013-08-29 i 1:a månaden

Mysiga svenskar.
Åke blev lite sugen på äpple.
Frihetsgudinnan på håll.
Converse, converse och några andra skor. Gissa vilka som är mina?
Vår roliga guide! Härlig inlevelse hon hade. 
Någon minnesplats för någon kändis i Central Park. Vem det nu var kommer jag inte ihåg, hehe.
Fina svensken Petra i Central Park.
M-m-m! Alla filmnördar vet vad för ställe detta är. Eller kanske inte alla. Men det är populärt att gifta sig här iaf. Men man får boka ett antal år innan. Oftast bokar de båthuset och sen hittar de sig en kille/tjej. Haha, rätt kul faktiskt. 
Top of The Rock med Kajsa. Mycket fin utsikt! Faktiskt så hade jag ingen höjdskräck även om man stod precis vid glaset, eftersom det var rätt långt in så man stod inte precis vid kanten.
Mumma! Dock har jag fortfarande inte smackat dem, borde väl göra det snart eftersom min värdmamma jobbar för dem. Men jag kan tänka mig att det är gott ;)
TIMES SQUARE!!
Ser ni vad jag ser?! HARD ROCK CAFE! MUMMAKARDEMUMMA!!!
På väg till familjen. Härlig vy över New York city.
Sen var jag ju tvungen att ta foto på en gul skolbuss. Klassiskt.
 
 
 
 
 

Skriv en kommentar