hipphurrabamsefar.blogg.se

Säng ljuva säng

Publicerad 2013-08-28 i 1:a månaden

Så. Andra jobbdagen över och jag hälsar sängen varmt välkommen! Denna dagen gick bättre även om det var mer sura miner. Jag stod på mig, varnade och hade mig. Är nöjd. Tekniskt sett så är det ju 3:e dagen jag passar dem. Galet vad trött man blir av att passa barn, då är jag ju ändå ledig under dagen. 
 
Det måste finnas loppor någonstans i detta huset. För de vill inte försvinna och nu har jag fått loppbet på händerna. Är jag möjligtvis allergisk mot något? Jag hoppas ingen av dem är rätt och att jag bara måste sluta klia. 
 
Idag blev det skype med Caroline (sorry för att jag nästan glömde det!) och med Judit. Alltså det är så kul att skypa med folk hemifrån! Om någon vill skypa så säg bara till så ska vi få ihop det! Skype är nice! Det blev även ett litet samtal med mamma över viber. Du är go du mamma! Hoppas ditt pluggande löste sig. Skällde du ut Växjö? Jag är tveksam att du gjorde det men jag hoppas på det ändå ;) Annars kan du göra den klassiska. Prata lite mer med mig och "glömma" att du skulle plugga. Vi har blivit experter på att "glömma" nämna plugget måste jag nog säga. Hehe. 

Skriv en kommentar