hipphurrabamsefar.blogg.se

Veckan som inte kunde bli bättre!

Publicerad 2013-08-14 i Au Pair - Förberedelser

Sen måndags förra veckan har jag varit upptagen varje dag. Konstant. Det har varit hur härligt som helst! 
Mån-tis: Stockholm med Carro. Efter att SJ strulat som sören så var vi hemkomna klockan två på morgonen. Woho. Vi skulle egentligen varit hemma vid 10:10. 
Ons-sön: Puls. Träffa folk hela tiden. Träffa Andrea, Judit och många fler. Det var så kul att man hade chansen att hänga med så många som inte sett på länge och nu inte kommer se på länge heller. Och sen även att lära känna lite nytt folk. Bra dagar helt enkelt. 
Mån: Middagsdejt med Sofia. Vi glömde helt bort tiden, som vanligt. Blev en lååång middag. Behövligt och härligt!
Tis: Packa lite.. Gick inget vidare. Åka och hälsa på Therese för att dejta henne i hennes nya lägenhet. Mys var vad det var! 
Ons: Dejt med Ponta (Johanna). I liked it! 
Ååå vilken kanon vecka jag har haft. Den hade inte kunnat vara bättre! 
 
Imorgon är en dag då ingenting är planerat och jag vet inte riktigt hur jag ska klara det. Jag kommer att tänka alldeles för mycket och sitta i min säng och använda det kvinnliga syndromet, överanalyserandet. Ingen bra dag. Alla tycker att jag borde ta och packa. Pallar jag det? Just nu är mitt svar nej och min respons är att hitta någon som är sugen på en dejt imorgon. Får se om jag hittar någon. 

Kommentarer (1)

C

Publicerad 2013-08-14 22:51:05

kom och dejta mig!!! <3

Svar: Ja mer än gärna!! Tyvärr är det lite väl långt bort... Men hade jag haft råd så hade det inte varit något snack om saken!
Sofie Ekström

Skriv en kommentar