hipphurrabamsefar.blogg.se

Chillandets helg

Publicerad 2013-12-07 i 4:e månaden

Igårkväll var en fantastisk underbar kväll! Vi smet ner till Bubba Gump (från Forest Gump filmen) sen smet vi hem till Sofia och kollade på film och hängde i tv:rummet tills klockan tre på natten. Då hade vi ändå sagt en timme tidigare att det var dags att smita upp. Men se det är lätt att glömma när man sitter och snackar. Jag uppskattar så mycket att jag har Anni och Sofia. Vad jag skulle ha tagit mig till utan dem vet jag inte! Jag tror inte jag hade klarat av detta och åkt hem då. Så all creed till dem för att hålla mig kvar här!
 
Lördagen går i Harry Potters anda. Vi har alla filmerna utom 1:a och 4:e. Så när jag skjutsat hem Anni så tog vi ner luftmadrassen och la den framför tv:n och satte på 2:a filmen och eftersom det blev väldigt lite sömn inatt så sov vi oss igenom filmen. Så skönt. Vakna, sova, vakna, sova, vakna, sova, vakna.
Nu har vi precis käkat våran pizza som vi beställde hem till dörren. Vi har varit lata och kommer förbli lata idag! Just nu är vi inne på 3:e filmen. Sen har vi nog kommit fram till att titta på Dethly Hollows part 1 & 2 efteråt. Det är de bästa filmerna och vi vill vara vakna när vi ser dem. Sen så får vi ser om vi ser någon mer film. Så istället för H.P maraton så blir det en H.P dag. Vilket som är bra för mig.
Men ikväll vid 10:30 eller 11:30 så ska vi se på One Direction på tv. De är i NY och ska uppträda ikväll. Så det ska bli kul! Hehe, inte alls beroende. Runt midnatt så kommer även Anni och Claudia. Så blir en sen kväll inatt med tror jag. Men det gör mig inget eftersom jag har saknat att vara uppe sent på kvällar och snacka med vänner! Det är då man har de bästa samtalen! 

Skriv en kommentar