hipphurrabamsefar.blogg.se

Chillar med Harry.

Publicerad 2013-12-05 i 4:e månaden

Idag har jag chillat med Harry Potter, Sofia och Charlie. Sen blev det lite virkning med på ett hörn. Så jag mår bra. Sofia var väldigt trött så hon sa en hel del roliga saker. Hoho. Jag gillar när hon är trött ;) Även om det kanske inte är så bra att hon är just trött. Men i helgen ska vi vila upp oss. Vi ska ha en slappehelg. Vi smiter nämligen alltid iväg någonstans på helgerna. Så denna helgen (hon har huset för sig själv) så ska vi ha sleepover hela helgen. Vi ska äntligen titta på antingen alla Harry Potter filmer eller alla Sagan om Ringen. Vi får se vilka det blir. Men det vi vet är att vi iaf ska köpa pizza till dörren och vara redigt slappiga och göra NADA förutom att kolla på film och käka massa skräpmat. Ska bli sååå skönt att äntligen ta och slappa till det!
Men imorgon så ska vi iaf smita till ett krabbställe där de har spelat in delar av Forest Gump filmen. Men jag ska ta och säga "Give me anything you have without shrimbs." Blä till räkor! 
Förresten ni vet filmen Hairspray? Den är ju inspelad här i Baltimore. Och det finns ett cafe här som är känt från filmen. Jag har tydligen varit där utan att jag har vetat om det. Haha! Det är Café Hon. Var där under min första vecka här. (Det känns som om jag redan har berättat detta?) 
 
Förresten så var dagens avsnitt av julkalendern fantastiskt roligt! Skrattade verkligen mig igenom det. Björn Gustvsson har äntligen kommit med i den! Som jag garva åt honom. Han är ju för rolig och han är precis sådan som jag hade tänkt att han skulle vara. 
Om en timme smiter jag och hämtar ungarna och under tiden så sitter jag och kollar på 101 Dalmatiner. Vet inte hur många år sedan det var jag såg den filmen. Kommer ni ihåg syskonen mina? 
 
NICOLINA OCH MAMMA!! DEN ENA TJUVEN FRÅN 101 DALMATINER ÄR HOUSE OCH DEN ANDRA ÄR PAPPAN WEASLEY FRÅN HARRY POTTER!!!! LÖÖÖÖÖV IT!!

Kommentarer (1)

N

Publicerad 2013-12-05 21:24:42

DU SKOJAR?! Fy, vad underbart!

Svar: Jag vet! Du måste kolla på filmen igen!
Sofie Ekström

Skriv en kommentar