hipphurrabamsefar.blogg.se

Fejk? Vi håller tummarna för inte.

Publicerad 2013-12-07 i 4:e månaden

Vi är nu rädda att vi har köpt fejbiljetter till One Direction konserten. 1D har nämligen skrivit på fejjan att de har fått reda på att det är många fans som har köpt fejkbiljetter. Så nu går Anni i taket och kommer inte lugna ner sig fram tills vi ringt dem imorgon bitti och tagit reda på att våra biljetter är fullkomligt äkta. Jag är inte så nervös, men jag har antagligen gått och blivit den lugna nu när Anni flippar ut. Ni får gärna slänga iväg en bön att våra biljetter är äkta. Om de inte är äkta så blir jag så galet förbannad!! Inte egentligen så mycket för att det inte blir av. Jo, självklart kommer jag bli det men mest nog för att biljetterna var rätt dyra och sen kommer jag bli mer ledsen för Annis skulle än för min. För ojojoj vad mycket hon vill detta!! Så som sagt, en liten bön sitter inte fel!
 
Men annars så är jag så galet glad att det är helg! Denna veckan har gått så långsamt och jag ska njuta som en frossande gris av ledighet! Längtar redan till nästa helg med.

(Detta skrevs klockan 3 på natten men glömde postas) 

Vi har nu ringt till dem och pratat med någon person som bekräftat att våra biljetter är äkta. Så nu är vi glada igen. 

Kommentarer (1)

Filippa

Publicerad 2013-12-08 18:11:40

Håller tummarna!!

Svar: Det gick bra! Tack för tummarna! ;)
Sofie Ekström

Skriv en kommentar