hipphurrabamsefar.blogg.se

Fredagen den 20:e

Publicerad 2013-12-21 i 5:e månaden

Tänkte ta och ge mig på ett snabbt inlägg innan jag lägger mig för att sova. Jag har jobbat ikväll och det har gått bra. Min trötthet i veckan har verkligen kommit ikapp mig. Somnade nästan i soffan när vi kollade på film. Sen somnade jag inne hos Keller (tror jag somnade innan honom, är dock inte säker) och när Sam la sig så somnade nog även jag först.. Vaknade dessutom hos Keller av att Sam ropar på mig. När jag kollade på klockan så hade det gått en halvtimme. Så somna direkt? Det gjorde jag nog allt. 
 
Förresten så var det ungarnas sista skoldag idag så det bjöds på en trudelutt från varje klass i aulan idag. Jag hämtade upp Anni och så begav vi oss för att lyssna på dem. Söta var de, Keller och hans klass. Det var en paus efter det, eller skulle iaf dröja lite mer än en timme innna det var Sam och Jacks tur. Så vi smet över till Starbucks och köpte varm choklad. Sen så gick vi tillbaks och kollade på klass fyras framträdanade. 
Jag blev så lycklig när jag såg hur Sam lyste upp och började vinka och le hur mycket som helst när hon såg mig. Kan man bli annat än glad? Svaret är helt enkelt nej. Man blir överlycklig. 
Jag kanske har sagt detta innan. Men utan Anni så hade jag antagligen varit hemma nu. Vet inte vad jag skulle ha gjort utan henne. Hon är så bra och vi har så fett bra kontakt. Att vi dessutom bara kännt varandra i 4 månader gör det hela ännu mer speciellt. Hemma hade det tagit betydligt längre tid innan jag fått så bra kontakt med någon. Men träffas man uppemot en 5-6 dagar i veckan så kanske det hjälper. 
 
Imorgon så ska jag och Anni till NY. Vår buss går från downtown klockan 6:30, på morgonen då. Så det blir till att gå upp extra tidigt! Vilket ger mig dilemmat av alldeles för lite sömn inatt med. Och sen blir det ju full rulle imorgon hela dagen. Ska göra mitt bästa för att sova på bussen. Har jag rätt så somnar nog både jag och hon. Vem som somnar först kan man ju slå vad om. 

Skriv en kommentar