hipphurrabamsefar.blogg.se

Gröngölingspaket

Publicerad 2013-12-17 i 4:e månaden

Har inte skrivit om helgen ännu och det kommer inte hända nu heller. Gör det kanske ikväll eller imorgon. 
Nu skriver jag om gårdagen istället. 
Chill dag igår. Jobbade nästan ingenting. Tog barnen till skolan och smet sen över till Sofia där vi kollade på julkalendern och sen åkte vi och köpte byxor till mig. Min svarta har ju gått sönder och nu har jag köpt mig ett par till svarta för 11 dollar! Billigt, billigt! För er som inte vet så är det ca 70 kr. Hallå billighetslandet! 
Sen så kom jag hem och då körde Ashley för att hämta ungarna och sen smita på ett möte med dem. Så jag var ledig till 4 då jag hämtade Keller och körde honom till lacrosse träningen. Vi hade en liten dust om tjocktröjan skulle på eller inte. Gissa vem som vann? Jag såklart. Hotar man med att man annars får åka hem så går det vägen. Men se han var icke glad på mig. Gissa vem som tackar mig efteråt? Jo, Keller. Det var ju minusgrader ute och han ville springa runt i bara långarmad? 
Första gången jag tar honom till lacrossen iaf (han har bara spelat i någon vecka) och tränaren har sådan pli på dem! De lyssnar och ser verkligen upp till honom! Han är rätt ung med och ser bra ut, för er som vill veta. Haha, nej men det är kul att titta på när de spelar. 
 
Gissa vad som mer hände igår? Jag fick två paket! Ett av mina kära kusiner i Gråmanstorp och ett utav några som jag inte vet vilka det är, eftersom det inte står något namn på paketet. Men det är kul att bli överraskad! Jag tackar er båda så hjärtligt för att ni tänkte på mig här ute och jag kan inte vänta tills jag får öppna mina tre fina Sverigepaket! (Har ju fått ett från min familj med såklart.)
 
Om en vecka så är det jul och jag kan knappt fatta det! Jag är dock tyvärr inte inne i mina julkänslor. Men jag hoppas jag blir det snart! Det viktigaste för mig är att jag är det kvällen innan och samma dag.
Och i helgen kanske jag blir det lite med. Ska nämligen till NY med Anni för att kolla på julskyltningen. Vi åker lördag morgon och kommer hem söndag kväll. Så jag ser verkligen fram emot detta! 
Och imorgon är det en månad till FLORIDA! Gaaah! 
 
 
Vet ni vem som fyller år idag?! JO, MIN KÄRA, KÄRA, KÄRA PAPPA!!! Jag tänker på dig och saknar dig som i norden! Jag önskar sååå att jag hade kunnat vara med dig och familjen idag. Det är ju ändå 45 du fyller!! Kan inte säga annat än att JAG ÄLSKAR DIG och hoppas på att du får en MEGASUPERDUPERDUNDERFANTASTISKBRA DAG!!!
Nämnde jag att jag ÄLSKAR DIG?!
Vi är som sagt väldigt normala i vår släkt. Här firade vi pappas för tidiga 45-årsdag. Pappa har fått en grill och jag vet inte riktigt vad han försöker demonstrera här.. Men det är tydligen intressant. 
Kan man annat än älska Weber-spöket(?)?

Skriv en kommentar