hipphurrabamsefar.blogg.se

Min nya intressanta rubrik...

Publicerad 2013-12-12 i 4:e månaden

Igår så var det första gången jag försov mig. Hade glömt ställa alarmet så Ashley kom upp tjugo i sju och väckte mig. Blev lite pinsamt för min del och jag bad om ursäkt. Men hon bara småskratta och sa att det var lungt. 
Resten av dagen igår gick bra för min del. 
 
Idag så slapp jag ta barnen till skolan. Chris skulle till läkaren så han tog dem till skolan. Så jag slapp köra i halkeväder, vilket jag är väldigt glad över. 
Anni kommer över någon gång mellan 10-11 och då ska vi köpa biljetter till NY för nästa helg. Vi ska dit och kolla på all julskyltning. När mina vf fick reda på i måndags att vi inte köpt biljetter så sa de att vi borde köpa biljetter på direkten, samma kväll. Men det blev inte av. Så nu får vi hoppas på att vi får biljetter! Det lär iaf inte bli att vi stannar där över helgen för alla ställen lär vara fullbokade. NY är ju rätt så attraktivt under juletid och speciellt helgen innan jul, kan jag tänka mig. 
 
Sitter i soffan och kollar på The Amazing Spiderman nu. Så bra film. 
 
Imorgon är det dags för Ikeas julbord! Yes! Hoppas bara på inte dåligt väder för då tänker jag inte köra. Tar 45-60 min att köra dit. Och eftersom det är en fredag så kommer det vara kaos på vägen! 
Sen i helgen så jag till Washington med Anni och Claudia och eventuellt Sofia. Sofia ska till New Jersey, till en kompis, för att checka in NY. Men kompisen har nu gått och blivit sjuk så blir hon inte frisk så följer hon med oss. Varför vi ska dit är för att Anni och hennes vf ska dit (vet inte riktigt varför). Men de ska iaf bo på hotell och de sa till Anni att hennes kompisar (vi då) fick följa med om vi ville. Så Anni frågar oss och vi tackar ja, såklart. Hon ska jobba mellan 7-9 på lördag kväll men annars är hon fri. 
Hur schysst är det inte av hennes familj att bjuda med oss?! Superschysst verkligen! 
 
Snart är det bara en månad kvar till Florida!!

Skriv en kommentar