hipphurrabamsefar.blogg.se

Snabbinlägg

Publicerad 2013-12-29 i 5:e månaden

Julen har varit fantastiskt bra. Firat jul på 3 olika ställen och helt enkelt slappat och chillat. Inte behövt ta hand om några barn.
Idag har jag, Anni och Claudia varit på Arundel Mills och letat nyårskläder. Jag och Claudia hittade oss några fina saker och Anni hittade även hon något. Sen smet vi hem till Claudias pojkvän, Tucker. Efter ett tag så kom hans rumskompisar hem. Haha, de är verkligen för roliga! Skrattar åt allt och ingenting. Efter några öl och lite vin så var alla väldigt fnittriga, haha speciellt Anni. (Ingen fara, jag skulle ju köra hem så höll mig till en cider.)
Haha, jag behövde inte mer för att bli fnittrig för jag var sååå trött. Är det fortfarande. Men har lovat att skypa med min brutta vid 8 svensk tid och jag håller vad jag lovat! Så jag står emot att somna. Vilket jag har gjort sen klockan 7 eftersom det blev väldans sent igår med.. hehe oups.
Claudia stannade hos Tucker över natten och jag och Anni bestämde oss för att ta en "frukostglass" klockan 1 på morgonen, innan vi begav oss hemåt. Söte.

Nu rullar vi lungt, båda två.

Skriv en kommentar