hipphurrabamsefar.blogg.se

Tre år fick vi

Publicerad 2013-12-04 i 4:e månaden

Sofia kom över idag och vi mös till med julkalendern. Den är ju riktigt bra! Så ni som inte kollar på den är inte riktigt kloka. Tycker ni får tänka om och ge den en chans. 
Efter julkalendern så kollade vi vidare på Pocahontas och sen lite One Direction. Netflix är rätt bra. Jobbandet gick bra och Anni kom över på kvällen. Vi chillade runder och jag har äntligen hittat någon jag kan göra en massa flätor på igen. Eller för att vara mer precis, pilla i håret. 
 
Något som jag idag började sakna väldigt mycket är att komma hem efter en bra/dålig/vanlig dag och bara slänga mig i Pontas säng eller i kökssoffan (med fil+müsli i ett glas) och vänta på att Ponta ska komma hem (eller störa henne i pluggandet) och sen bara snacka om allt möjligt. Alltifrån den mest irriterande lilla småsaken till en megahändelse. Helt enkelt allt mellan himmel och jord. Ponta du är bra och lyckas alltid på något konstigt sätt få mig på bra humör. (Det är rätt så lätt när man tänker på våra fina "imitationer". Fast jag har alltid undrat vilka de är vi imiterar?) Man kan väl säga att bara din uppenbarelse gör mig lycklig i hjärteroten!(?) Det var en fin mening tycker jag och jag avslutar min fin fina kärleksförklaring (eeeh..är den ens tillåten att kallas så??) med att säga JAG ÄLSKAR DIG!! 
Efter tre år tillsammans så är det mer än konstigt att inte se din nunna mindre än femtielva gånger varje dag.
Ponta. Saknar. Dig. Så. Det. Gör. Ont. 
 

Kommentarer (1)

Ponta

Publicerad 2013-12-08 15:59:08

SOFIIE! min fina kusin. åh vad jag blir glad! saknar att skratta med dig åt inget och allt och saknar våra små dejter och sleepovers! saknar min envisa sofie. längtar tills vi kan sitta och kolla på friends eller letters to juliet (lol...) och längtar tills vi tar massa nya flumbilder tillsammans! sammanfattning: saknar dig och älskar dig!!! <3

Svar: Haha, Letter To Juliet! Den filmen är såå oss! JA, flumbilder och dricka fil med müsli ur ett glas! PUSSEN!!! (Ibland skrattar jag åt ingenting bara jag kommer att tänka på dig!)
Sofie Ekström

Skriv en kommentar