hipphurrabamsefar.blogg.se

20 DAGAR

Publicerad 2013-07-30 i Au Pair - Förberedelser

Om 20 dagar så har jag förhopnningsvis ingen övervikt på bagaget.
Om 20 dagar så reser jag med andra Au Pairer.
Om 20 dagar så behöver jag inte byta terminal i London. Terminal 5 som gäller.
Om 20 dagar så är man uppställd på Kastrup för hejdå foto.
Om 20 dagar har jag tårar i ögonen?
Om 20 dagar är allt spännande.
Om 20 dagar är allt sorgligt.
Om 20 dagar måste jag ha packat färdigt. 
Om 20 dagar har jag dumle i väskan.
Om 20 dagar blir det ingen spotify på flyget.
Om 20 dagar tuggar jag tuggummi. 
Om 20 dagar ser jag frihetsgudinnan.
 
Idag fick jag mig en höjdare till kärleksförklaring av Carro! Nu får ni allt hitta på en som är strået vassare om ni vill vinna mig, för just nu så ligger Carro mycket bra till! ;)

Skriv en kommentar