hipphurrabamsefar.blogg.se

40 DAGAR

Publicerad 2013-07-10 i Au Pair - Förberedelser

Om 40 dagar har jag varit vaken nästan hela natten av nervositet.
Om 40 dagar så studsar jag i bilen på väg till flygplatsen.
Om 40 dagar oroar jag mig över att ha glömt något viktigt. Aaaah!!!
Om 40 dagar så säger jag hejdå till min familj.
Om 40 dagar så tar jag steget ut i planet som kommer föra mig över Atlanten. 
Om 40 dagar kommer jag vara hyper! (Då menar jag HYPER.)
Om 40 dagar tvingas jag prata engelska för att ta mig fram. Ingen konstig svenska då inte.
Om 40 dagar befinner jag mig i New York för första gången.
Om 40 dagar har jag sluddrat och sagt fel femtielva gånger på min knagliga engelska. Stackars människor.
Om 40 dagar så har jag träffat ofantligt många nya människor.
Om 40 dagar så är jag dödstrött.
Om 40 dagar ... så DÄCKAR jag!
Om 40 dagar så kommer jag drömma konstiga drömmar..

Skriv en kommentar