hipphurrabamsefar.blogg.se

6 timmar och 20 min

Publicerad 2013-07-31 i Au Pair - Förberedelser

Det var allt jag klarade av idag på jobbet. Sjukan har slagit till. Kallsvettas, huvudet känns som en gigantisk vattenmelon och inget luktsinne. Känns ju lovande. Jag som inte har råd med att bli sjuk! Vad ska hända med min sjudundrande plan nu då? Har den gått i stöpet eller klarar jag av att jobba imorgon? Om jag får min vilja igenom så är det jobb som gäller imorgon för pengarna är behövliga. Men det återstår att se.
 
Nu ska jag surprisa er med vad jag hittade på igår! (Jag surprisade även mig själv och då var jag ändå med om det..) Jag har nästan packat ner allting nu! Väggarna är nästintill tomma och likaså hyllorna, förutom mina filmer som är kvar för att användas under året. Nu är det mest kläder, av de lilla jag har kvar sedan min storrensning, som ska slängas eller få följa med. Om inte min syster varit med och hjälpt mig så hade jag gett upp efter att ha stoppat ner mina böcker (ca 15 st).. Jag satte ihop två flyttkartonger och la ner böckerna sen så var min lust att fortsätta packa helt puts väck. Vart går den och gömmer sig alltså? Nicolina tyckte jag var mesig och pratade iväg mig så att jag fortsatte packa. Tack och lov för det för nu slipper jag tänka på packningen mer. 
 
Ser ni vad jag ser? Det är sån't man kan hitta i vår frys. Det kanske är dags att avfrosta den?
 

Kommentarer (1)

C

Publicerad 2013-07-31 17:30:48

Det stavas resfeber, raring!

Svar: Hehe, kan vara en möjlighet.
Sofie Ekström

Skriv en kommentar