hipphurrabamsefar.blogg.se

En månad och Bröderna Lejonhjärta

Publicerad 2013-07-19 i Au Pair - Förberedelser

Om exakt en månad så sitter jag någonstans i luften över atlanten och det är fyra timmar tills jag landar i New York. Den ni! Detta är helt galet, som jag nu säkert skrivit för femtielfte gången, och jag har väldigt svårt för att förstå detta. Jag trivs så bra här hemma nu så nu är jag inne i en ångra period, eller för att vara mer specifik en ifrågasätta period. Jag ligger nu i min säng och ifrågasätter hela alltet, även om jag vet att jag innerst inne vill göra detta!
MEN nu så ska jag tänka på annat. Ska börja med att lägga in allt som jag har på datorn till min hårddisk och sen tänkte jag ta och kolla på Bröderna Lejonhjärta. Tänker göra folk förfärade genom att meddela att jag endast lyssnat på halva kassetbandet, aldrig läst boken och aldrig sett filmen. Tyckte kassetbandet var så hemskt så det har aldrig blivit av att jag läst/sett den sedan dess. Emmy blev så förfärad idag på jobbet när hon fick reda på det så jag måste ju kunna meddela henne på söndag att jag tagit tag i saken! Hehe. 
 
Detta skickade försvarsmakten till mig idag. Nu har de fått spader! 
 

Skriv en kommentar