hipphurrabamsefar.blogg.se

Funnit vad jag sökte

Publicerad 2013-07-29 i Au Pair - Förberedelser

Min kompis Sofia har en ring där det står hela, jag tror det är "Fader Vår", på engelska. Den är riktigt snygg och jag har velat ha en sådan sen jag såg hennes. Jag sa till henne att hålla utkick efter en till mig, men chansen var inte så stor eftersom hennes kommer från USA. Men ändock. Nu var jag ju som sagt på Breanäs Bibelcamping i veckan och näst sista kvällen jag var med så var det ett förlag (eller vad man nu kallar det) som kom och visade upp sina grejer. Jag gick och kollade på deras saker, började i ena änden och gick genom hela det långa bordet. När jag kommit till slutet och precis skulle gå så ser jag några ringar med text på. Nyfiken så kollar jag närmare och ser att det är precis en sådan ring jag vill ha! Hur glad blir man inte då? Jag vet att jag inte borde köpa en massa nu innan jag åker, men jag har ju banne mig letat ett tag efter en sådan här ring. Så nu har jag en ring med "Fader Vår" på engelska på min tumme. Fin är den. 

Min "Our Father" ring och min Peru ring från Achkiy.

Peace armbandet fick jag i avskedspresent från min kusin Tova.
Breanäs Bibelcamping armband.
Vita och blå/gula armbanden som jag pärlade med mina systrar idag. (Det blå/gula är för att komma ihåg Sverige,hehe.)
Det sista är från Peru, Achkiy. 

Skriv en kommentar