hipphurrabamsefar.blogg.se

Ledset öga

Publicerad 2013-07-15 i Au Pair - Förberedelser

Igår var det exakt en månad sedan jag tog studenten. Under denna månaden har min dröm om att åka och bo utomlands gått i uppfyllelse! Hur lycklig kan man vara egentligen? Det är så skönt att inte vara bunden till någon och skjuta på sina drömmar för deras skull. Kanske låter egoistiskt men då får jag vara det. Det är inget jag längtar efter, att ta hänsyn till någon annan på det sättet. Den här månaden har gått fort och den kommande kommer gå lika fort den. Och om exakt en månad så är det tre dagar kvar tills jag packar och drar! TRE dagar. Woho. Galet. Lycklig. Tjej. 
 
Igår blev jag även lite mellankonisk. Var på sista Ekströms släktkalaset på över ett år. Men positivt är ju att det inte är sista gången jag träffar mina kusiner. Det är ju Puls och sen så gifter ju sig Cornelia två dagar innan jag smiter. Så lite "släktträffar" till blir det. 
Något annat är att idag så träffade jag kanske mina kusiner på mammas sida för sista gången. Men jag hoppas på en gång till! Men eftersom vi inte vet om det blir så säger vi hejdå ändå. Haha, fick mig tre lyckosparkar från Tame för att mitt år ska gå bra. Kommer sakna dem alla! 

Skriv en kommentar