hipphurrabamsefar.blogg.se

Listan minskar!

Publicerad 2013-07-18 i Au Pair - Förberedelser

Ojojoj, idag har det hänt saker! 
Pappa har suttit med mig över halva dagen med alla mina papper, räkningar, blanketter, osv. Hur shysst som helst. Nu känns allting mycket bättre. Hälsoundersökning tog pappa tag i och nu är det löst! Han vet hur man gör alltså! 
 
Lite av vad vi gjort idag:
  • Vi har ringt femtioelva samtal idag.
  • Betalat en hög med räkningar.
  • Köpt adapter och extern hårddisk.
  • Kollat med mobilabbonemanget.
  • Löst hälsoundersökningen. (Behövde inte betala 750:- till för ett "No"! Tack och lov!!)
  • Fått polisregisterutdraget.
  • Gått igenom alla Au Pair papper.
  • Beställt kuvert.
  • Fyllt i blanketten för Internationellt körkort. (Ska bara skickas nu.)
  • Betalt visumavgiften och fått stämplat kvitto för det.
  • Skrivit under och skrivit under lite till.
  • Hittat en resväska i ladan som jag kan packa i.
Nu ska jag njuta av att vi varit duktiga och se fram emot lördagen då jag kommer träffa en massa ögonstenar i mitt liv! Som jag tyvärr inte träffar så ofta som jag hade önskat. Men nu kommer jag träffa dem ett minst två gånger innan jag åker! Många tummar upp för det!!!
 

Kommentarer (1)

C

Publicerad 2013-07-19 00:36:34

Och mig får du träffa huuuuuur mycket som helst!! + att jag är din mest trogna kommenterare! ;)

Svar: Jaaaadååå!! Ser fram emot det!! Haha, sant!
Sofie Ekström

Skriv en kommentar