hipphurrabamsefar.blogg.se

Sjudundrande plan!

Publicerad 2013-07-28 i Au Pair - Förberedelser

Alltså den här jobbedagen har verkligen tärt på en! KVAVT och VARMT och så står man i kassan och ska le och vara glad med svetten synligt rinnande i hela ansiktet. En av fem toasters. Eventuellt kan den få en till för att om exakt en vecka så slutar jag jobbet.
 
Men nu har jag iaf planerat morgondag. Ska hålla på en massa med Au Pair saker. Suprised? Nej, jag trodde inte heller det. Det är ungefär det enda jag kan tänka på nuförtiden. Men jag har tre veckor kvar i hemlandet mitt och jag har en plan för hur det kommer se ut. 
v.31 --> Jobba jobb och fika med Petra 
v.32 --> Stockholmstur med C, ambassaden och Puls (ser fram emot att träffa en massa människor)
v.33 --> Fika med Sofia (förhoppningsvis några fler människor), packa ner rummet och packa väskan, säga hejdå till alla och njuta av en sista härlig sommarvecka i kära Tånneryd. 
Vad tycks? Visst är det en sjudundrande plan!? Nu så ska det bara gå i lås med. Men att misslyckas med denna planen är nästintill omöjligt. För allt detta är redan inplanerat och det är ändå inte så värst mycket planer. 
Tanken har slagit mig att man kanske borde ta och skriva en packningslista. Men jag har ju tre veckor på mig tills allt ska vara färdigt så jag tror allt jag kan skjuta på det tills vecka 33 iaf ;)
 
Haha, jag hade tänkt skriva kram. Men varför skulle jag göra det? Aja, nu gör jag tvärtemot vad jag sa i min förra mening och hälsar kramar till alla som läser ändå! 

Skriv en kommentar