hipphurrabamsefar.blogg.se

Strul..

Publicerad 2013-07-08 i Au Pair - Förberedelser

Det var ett tag sedan jag skrev sist. Tänkte bara meddela att jag inte kommer åka den 12:e augusti längre. Blivit strul och bollen ligger hos familjen så jag väntar på att de ska lösa det, så att säga. Väntat i en vecka och känner hur det börjar brinna i mina knutar igen. Längtar tills det är bestämtbestämt nu. Trodde ovetenskapen över åkadatum var klart. Tydligen inte. 
 
Men jag kan ge ett annat meddelande. Jag är ledig i en och en halv dag nu! Börjar inte förrän klockan 16:00 på onsdag. WOHO! Detta betyder vakna utan alarm imorgon. Mumma. 
 
Ett annat meddelande är att jag har en grym video på lager tills jag ska packa. Den är klockren! Men som sagt, den kommer när jag väl packar. Vilket inte är än på ett tag. 

Skriv en kommentar