hipphurrabamsefar.blogg.se

Stulen mobil

Publicerad 2013-07-26 i Au Pair - Förberedelser

Då har ens mobil blivit stulen. Eller det var inte idag, utan i måndags. Att själva mobilen i sig är borta gör mig faktiskt inte så mycket. Har varit för beroende av den. Men min syster skulle ha köpt den av mig när jag åker, den är ju endast ett halvår gammalt. Men se det går ju inte för sig nu. Det som är mest surt är att den blev stulen på Breanäs Bibelcamping. Ett ställe där jag minst skulle anat att den skulle bli stulen på. Första dagen någon gång under kvällsmötet hände detta. 
Men mest irriterad är jag väl på att jag måste ringa SJ och få Stockholms biljetterna antingen skickade till C's mobil eller kunna få dem utlösta på något sätt. Får se vad de säger imorgon, om de svarar, eller på måndag. Åker ju om en och en halv vecka så jag måste ju kunna visa upp en biljett för dem. Annars så skiter sig allt. Bokstavligt!
 
Men kan boka av ännu en sak på min lista: Internationellt körkort. Skickade in ansökan idag. Kollade nog igenom pappret femtielva gånger innan jag klistra igen det, ändock är jag orolig för att det ska ha blivit något fel. Men det lär jag märka förr eller senare. 
 
Men om jag ska återgå till Bibelcampingen. Det var kul att få umgås med kompisar hela dagarna,få nya kompisar och träffa folk man inte sett på länge! Att sedan chilla nästan hela dagen i värmen och vid Immeln satt inte heller det fel. Fräknarna har blivit väl synliga efter värmen kan jag lova, så om ni ser ett prickigt ansikte så kan det vara jag. 

Skriv en kommentar