hipphurrabamsefar.blogg.se

BALTIMORE

Publicerad 2013-06-27 i Au Pair - Matchningsprocess

Då har man tackat ja till familjen och om 6½ vecka, 46 dagar, så befinner jag mig på ett flyg till New York, USA!! Det är helt galet och jag har svårt att få in det. Har inte fattat det än och kommer inte förstå det i första taget heller. Men det känns ändå helt okej. Det mest konstiga är väl att man ska vara borta i ett helt år. Flyttade ju hem för två veckor sedan, och nu ska jag flytta igen om sex veckor. Har svårt att föreställa mig själv i ett plan om så få dagar, för att lämna kära Sverige bakom mig för så lång tid framöver. Har listat ut att det kommer vara kämpigt och kul samtidigt. Listade ut det för ett tag sedan, men det är nog först nu som jag verkligen börjar förstå innebörden. Att få ett datum på halsen tror jag hjälpte till på traven. 
 

Skriv en kommentar