hipphurrabamsefar.blogg.se

Hjärtbränna och lite annat på tapeten - 2 maj

Publicerad 2013-06-18 i Au Pair - Förberedelser

Jag höll mitt löfte från förra veckan! Gjorde Au Pair videon igår. Snacka om att det kändes knäppt och jag började småskratta för mig själv nästan hela tiden så att jag fick börja om. Men nu har jag laddat upp den och det tar 2-3 dagar innan den kommer upp. Vad jag inte sett innan var att man kunde få tips om vad man kunde snacka om så att familjer skulle bli intresserade. Det såg jag lite väl sent och jag blev lite orolig och kände mig lite dum när jag insåg att jag hade bara med två saker av typ femton. Jaha.. Man får hoppas att de gillar det ändå och inte tycker jag är för ? Ja, jag vet inte. Hur som haver så är den uppe nu och ingen kommer få se den ever förutom familjerna som kolla på min ansökan. Så tji fick ni. Hehe, nej men ärligt talat är den verkligen inget att hurra för.
Btw solen har gett mig en väl synlig bonnabränna. Jag hade som vanligt mitt hjärthalsband på mig och eftersom jag var ute från 9-16 och satt still på en stol och plugga så har jag fått en hjärtbränna där halsbandet har vilat. Den ni, jag har ännu inte bestämt mig för om jag ska vara nöjd med den eller tycka den är det fulaste som finns.
Ett ännu btw är att jag har inget plugg idag! Hur skönt är inte det?! Obeskrivligt.

Skriv en kommentar