hipphurrabamsefar.blogg.se

(Bra) Sööööndags kaaaaaos!!!

Publicerad 2013-11-25 i 4:e månaden

Jag har haft en söndagskaos med Anni och en Sofia som kom på slutet. 
Dagen börjar med jobb, vaknade klockan sex (efter alldeles för lite sömn (igen)), och blev sen fri klockan tio. Sen så väntade jag in Anni och så smet vi till Michaels först där jag köpte garn till min julfilt jag ska göra. Nu har jag ett årsprojekt! En STOR julfilt till nästa år! Längtar tills jag börjar virka imorgon med Sofia! 
Därpå blev det target där Anni köpte vinterskor för 37 dollar. Billigt! Sen så hade vi lite kul med deras kassar. Tänk er en ICA-kasse fast lite mer än dubbel så lång. AHAHA!! 
Detta ledde sen till Towson Mall. Vi gick runder lite och leta svart långkjol till Anni och sen tröståt vi lite på Yolavi för att vi var så trötta. Haha, jag kan tröstäta för allt ;)
På vägen hem till henne så stannade vi till vid ett Eddie's och sen ett till Eddie's. Chillade på hennes rum i någon timme innan chillandet övergick i övertrötthet som ni vet gör mig lite halvgalen. Ni skulle allt se alla videor vi har gjort! HIHIHIHAHAHAHÅHÅHÅHÅHHHEHEHEHEHEHÖHÖHÖHÖHÅHÅHÅHÅ!!!! Sofia kom sen över vid 7 och vi tog tag i uppgiften att muntra upp henne efter hennes dust med hennes mycket speciella värdfamilj!! När vi satt i bilen på väg för att köpa pizza så tror jag allt vi lyckades, för det var som om vi var FULLA. Redigt fulla.. Fast inte på alkohol (inte lagligt här ju för 19åringar att dricka.. larvigt) utan på...? Trötthet? Vi körde med One Direction på högsta volym och tre töser som VRÅLAR med för full hals, förutom Anni som har halvt tappat rösten så det blev mest kraxande från hennes håll.
Sen blev det dags att visa Sofia alla videosarna och lite klipp på youtube som vi garvade söder åt! Samtidigt som vi käkade pizza då. 
Och nu är jag här i min säng och mår så galet mycket bättre och gillar mitt liv! 
 
Det är ju för tusan Thanksgiving på torsdag (då vi ska ÄTA hela dagen) och sen lite födelsedagskalas på fredag för Sam med släkten och i helgen så ska jag Sofia, Anni och förhoppningsvis Claudia ha sleepover!!! WOHO! Och i veckan så ska jag och Sofia kolla på en massa M*A*S*H, virka/sticka och slå in paket. JADÅ! 

Skriv en kommentar