hipphurrabamsefar.blogg.se

Dagen i bokstäver

Publicerad 2013-11-26 i 4:e månaden

Sitter i fåtöljen nyduschad, med min virkning, lyssnar på One Directions nya skiva, ska kolla på HIMYM närsomhelst och hoppas på en god natts sömn inatt. 
 
Direkt efter att jag lämnat ungarna på skolan och jag käkat lite frukost så smet jag över till Sofia och vi underhöll oss med lite M*A*S*H, Glee, One Direction klipp, varm choklad, stickning/virkning, musik och julklappsinslagning. Sen under eftermiddagen så har allting flytit på bra! Inte som de sista dagarna förra veckan, vilket kan bero på att jag inte riktigt har de hormonsvägningarna nu längre (thanks my carrot!). 
 
Imorgon så ska jag hjälpa Ashley städa inför Thanksgivingen på torsdag (vi ska inte vara här men folk ska sova här och vi ska fira Sam med släkten på fredag). Sen så kommer Anni över och Ashley ska hjälpa oss att köpa flygbiljetter till Florida! WOHO! Och förhoppningsvis har jag tid över för att smita över och virka lite hos Sofia! Jag ska visa er bild lite längre fram på mina underbara mormorsrutor. Har köpt färgerna rött, mörk grå, ljus grå och vit. Blir mycket fint alltihop. Lovar!
 
Har kommit att älska brittiska ännu mer nu när jag har hört fyra brittiska och en irländsk kille under de senaste dagarna. Får ta och hitta mig en brittisk kille. Men chansen är ju inte helt omöjlig! 
 
Haha, HIMYM är roligt idag! De rimmar hela tiden i dagens avsnitt. 

Skriv en kommentar