hipphurrabamsefar.blogg.se

Hundrade dagen

Publicerad 2013-11-26 i 4:e månaden

Hängt lite med Sofia, blev rätt mycket snack. Jag uppdaterar mer på den fronten längre fram. Men ni får gärna hålla tummarna för att allt går bra!! Huset är städat, mitt rum är städat och jag sitter nu och virkar på mina mormorsrutor, lyssnar på Bastille och njuter av åsynen av min The Beatles tygväska! Om en timme är det dags att köra till skolan för att börja jobba. Imorgon är sista skoldagen för barnen. Sen så är det ju thanksgiving. 
 
Det är med annat ord en bra hundrade dag jag har här. Ja, ni läste rätt! Har varit här i hundra dagar idag och det känns bra. Jag är inte så smart för jag tänker hela tiden, "Å, en tredjedel avklarad!". Dummare tös får man ju leta efter... 
 
Får ta tag i lite brevskrivande idag med. Har en hel del att skriva. Det är ju snart jul och allt och jag måste skicka det senast på lördag så jag vet att det kommer fram. Har fått höra att nu i juletid så tar det löjligt (enligt mig) lång tid för allt att komma fram när det gäller posten. 
Min snygging, som används flitigt! 
 
 
Ps. Blev lite ändrade planer. Ashley smiter och hämtar ungarna så jag har mer tid för virkning och brevskrivande! 

Skriv en kommentar