hipphurrabamsefar.blogg.se

HURRA HURRA HURRA!!!

Publicerad 2013-11-30 i 4:e månaden

INGEN MINDRE ÄN MIN FANTASTISKA MAMMA FYLLER ÅR IDAG! IDAG ÄR DU ETT STEG NÄRMARE I ÅLDERN MOT GRÅHÅRIGHETEN!! GOOOO MAMMA! IDAG FYLLER DU 43! (Om jag inte är helt ute och cyklar? Vilket är inte helt ovanligt för att vara mig.)
Jag måste tyvärr meddela att jag helt glömt skicka dit födelsedagskort. Det ligger här bredvid mig. Hoppas du inte dör av det. 
Och eftersom jag har så många smickrande foton på dig så gör jag nu en liten hyllning till dig. 
Hihi, kunde icke låta bli! Sorry.
 
(Hihi, måste erkänna att jag hade lite småkul när jag kollade runder på alla foton. Och "alla" i detta fallet är inte så många för du verkar vara "rädd" för kameran.)
 
Du får ha i åtanke att jag har foton som enligt dig inte får skådas av någon annan än ingen! Så jag var snäll när jag valde foton ;) 

Kommentarer (1)

Mamma

Publicerad 2013-11-30 17:04:45

Haha, du är rolig du! Japp så ser man ut när man är 43. Vänta du bara! Älskar dig Sofie!!!

Svar: Älskar dig med mamma! Min födelsedag har redan varit så...försent!
Sofie Ekström

Skriv en kommentar