hipphurrabamsefar.blogg.se

O MY CARROT!!!

Publicerad 2013-11-22 i 4:e månaden

Efter två dagar med ungar som har tagit mig till bristningsgränsen. Har nu kommit fram till att det beror nog på att jag har mina dagarna-innan-pms-besvär nu. Så ska ta mig igenom en morgon och en eftermiddag+kväll och sen så kan jag säga och ta helg! 

Men vad jag verkligen behövde ikväll var Anni. Hon kom över och vi käkade dumle, marabou och chokladtårta (inte något av det i mängder, men lite av varje) och kollade på en massa One Direction klipp. HAHAHAHA vi skrattade ihjäl oss!! Jag har så ont i mina käkar och i min mage nu, för vi skrattade inte bara några få gånger utan i ÖVER EN TIMME!!! Ni anar inte hur många roliga saker det finns att kolla på.
Sen skrattade vi oss igenom SELEVEN (7 eleven) och Dunkin Donuts. HIHIHIHAHAHAHHÖHÖHÖHÖHHOHOHOOHHEHEHEHEHHAHAHAHIHIHIHIH!

O MY CARROT!!!!!!!!!!!!!!!!

Skriv en kommentar