hipphurrabamsefar.blogg.se

Oväntat samtal och trevligt sällskap

Publicerad 2013-11-12 i 3:e månaden

Idag får jag ett oväntat samtal av min kusin och nu kan jag inte sluta le!!! Hur bra är hon inte egentligen? Jag säger bara stortfettmegabautagrattis till henne och Anton!! Finfina paret alltså. 
 
 
Snart så kommer Sofia över för att kolla på M*A*S*H. Ska bli trevligt med lite sällskap i detta vädret. Blåsigt, kallt och med icke existerande snö. De sa nämligen att det skulle snöa idag. Så jag hoppas på att det kommer lite iaf senare idag. Den behöver inte stanna, bara vissa sitt nylle.  
Sen ikväll kommer Anni över och då ska vi grilla marshmallows över ljus! Skojar inte, det funkar. Tar lite länger tid men det är mysigt, gott och framförallt kul!

Kommentarer (2)

Caroline - anderssonare

Publicerad 2013-11-12 16:23:37

ÅH, har de förlovat sig!?!? :D

Svar: Juppsidejsi!
Sofie Ekström

Therese

Publicerad 2013-11-13 09:09:35

Helt rätt Caroline!
DU är fin Sofie! Didid. :)

Svar: Åh, men tack! Och grattis än en gång!
Sofie Ekström

Skriv en kommentar