hipphurrabamsefar.blogg.se

Planeras för fullt!

Publicerad 2013-11-09 i 3:e månaden

Idag har jag hunnit med att skypa med Andrea och Carro och sen även med pappa, Nicolian och Thea. 
 
Med Andrea och Carro så planerade vi deras resa hit till mig! Jag har fått ett halvt ja till min lediga vecka. Min vm ska bara se om det funkar för vp med. Men hon tror inte att det blir något problem! Denna gången har vi kollat på en kalender direkt så nu ska det inte vara några missförstånd. Olala vad jag längtar tills jag kan stå på flygplatsen och välkomna dem! Jag kommer gråta, gråta, gråta, skratta och gråta lite till. 
Det var verkligen kul att snacka med dem idag. Har saknat oss tillsammans. 

(Mina två sista bilder med mina fina puddingar! Inte alls gråtit..) 

Skypandet med min familj var även det väldigt trevligt. Kul att snacka lite M*A*S*H och skratta tillsammans. Saknar dem. Mycket. Men det skriver jag väl på nästan varje inlägg, så det är ju ingen nyhet. 
 
Ps. Imorgon har jag iaf min första sovmorgon på över två veckor. Som jag längtat efter den. Välförtjänt skulle jag nog säga. 

Skriv en kommentar