hipphurrabamsefar.blogg.se

Tanken hade aldrig slagit mig förr..

Publicerad 2013-11-28 i 4:e månaden

Nu undrar ni säkert vad jag menar med det. Men det är faktiskt så att jag ska den 13:e augusti 2014 åka till Philadelphia och kolla på en One Direction konsert! Vad hände där liksom? För två år sedan visste jag inte att de fanns. För ett år sedan hade jag aldrig köpt en biljett. För två månader sedan hade jag aldrig köpt en biljett. Idag så har jag köpt mig en biljett. Och gissa vem jag ska gå med? Jo, Anni! Bra pris och bra platser! 
Det är hennes resemånad så det är vår sista dag tillsammans i USA. Fattar ni hur galet sorgligt det kommer vara?? Jag har redan gjort så mycket galenskaper med henne och har så mycket galenskaper kvar. Att tänka på att det kommer ta slut någon dag gör mig ledsen. Men jag ska ju hälsa på henne och hon mig, så det är inte precis så att vi kommer att dö. Men det blir faktiskt ett väldigt bra atvslut på året! Ett riktigt megadunderbrakande avslut faktiskt!!! För Anni (och USA i allmänhet) har verkligen fått mig att gilla dem.
De är/verkar assköna! Kollar ni på detta så förstår ni vad jag menar.
 
Något annat kul som har hänt är att vi bokade biljetter till Florida igår. Vi fick tur & retur för ynka 208 dollar!! Biiilliiiiigt! Och vi har inga byten, utan det är raka spåret som gäller! Så nu längtar vi apamycket mer tills vi smiter. Men det är icke (sa nicke) länge tills dess! 
 
Det har förresten snöat idag. Lycklig. Även om snön är puts väck nu.

Skriv en kommentar