hipphurrabamsefar.blogg.se

Time to introduce M*A*S*H

Publicerad 2013-11-07 i 3:e månaden

Knäckebröd med smör och svensk apelsin/flädermarmelad (från Ikea) är den bästa frukosten här ute. Ibland blir det även lite svensk müsli (från Ikea) med yogurt. Har fortfarande inte hittat något som liknar svensk fil, inte för att jag letat så mycket. 
 
Min vm känner till M*A*S*H. Hon älskar det! Det var tydligen det hon kollade på som barn. Hon var förvånad över att jag visste att det existerade, men se det vet jag! För vet ni vad jag gjorde i förra veckan?! Jag införskaffade mig säsong 3!!! WOHO!! (På rea då. Köper bara filmer som är på rea här. Så jag får allting extra billigt. Smart va?) 
Nu ska jag smita över till Sofia och introducera M*A*S*H för henne. Jag hoppas att hon tycker om det. Annars får jag kolla själv. För lika bra är det för det. Men jag saknar att kolla på det med pappa, Nicolina och Tindra. För kul har vi varje gång vi kollar på det. 

Skriv en kommentar