hipphurrabamsefar.blogg.se

Bättre

Publicerad 2013-10-28 i 3:e månaden

Jag mår mycket bättre gott folk! Inga skuldkänslor längre. Min vecka har blivit godkänd av familjen och jag har ännu en gång bett om ursäkt för missförståndet och vm sa att det var kolungt. Hon sa iofs inte ko, men ni förstår vad jag menar. Så nu smiter jag till Florida i januari. Tja, jag klagar inte. Nu ska jag bara vara duktig och spara med. Har man träffat mig och diskuterat pengar någon gång så vet man hur KATASTROFALT DÅLIG jag är på att spara pengar!!! 
 
Imorse så smet vm med mig och barnen till skolan. På vägen säger hon att jag klagar nog inte på vädret. Kunde jag hålla med henne? Jamenvisst kunde jag det! Att jag inte hade vantar förvånade henne med och hon undrade om jag inte frös. Absolut inte! Hade ju min kilometerlånga halsduk (som ni kan se längre ner. Den börjar närma sig tre meter, om inte mer) och min nya införskaffade mössa för 60 spänn och en tjocktröja. Jag frysa? Neheee, du. Jag klarar mig alldeles utomordentligt bra! Det var ju bara 3-4 grader ute, så inte behöver jag vantar än! 
 
Sen kom Sofia över till mig och vi snackade en del för att sen kolla på Inception på mitt rum. Vår TV i vardagsrummet kan inte spela svenska filmer. Mög. Men jaja sen så tog vi och käkade apelsinerna som vi köpte i fredags och käkade dem med en sked under filmen. Lite små problematiskt, men funkade. Så nu har vi våra "pumpor". Ni ska få se bild på dem och vår Washington dag när jag får mitt minneskort från Sofia. Hon lånade det idag för att föra över mina bilder till hennes dator. 
 
Men har här två bilder på mig och Lincoln Memorial. 
Jag är så fruktansvärt graciös så jag får tårar i ögonen...

Skriv en kommentar