hipphurrabamsefar.blogg.se

Bevis på att jag inte hittar på

Publicerad 2013-10-31 i 3:e månaden

De senaste två dagarna har vi (jag och min vm) suttit med pussel. Alltså, åå vad pussel är kul! Det ska vara många bitar och svårt. Då är det som bäst. Alltså ni anar inte hur kul vi haft. Tänk att ett pussel kan få två personer att bli komma lite närmare varandra. Jag klagar inte. Imorse sa min vm till mig att nu vet hon vad hon ska ge mig i födelsedagspresent. Haha! Pussel! 
Det roligaste var nog i torsdags när hon och killen började lägga pusslet och jag joinade. Vm sa att om han inte hittar precis den HÄR biten så får han ingen kvällsmat. Självklart trodde han inte henne men hon fortsatte påminna honom om det. Efter ett tag så säger jag till honom att hon är seriös. Då kollar han förskräckt på henne och frågar henne om hon menar allvar. Hon kollar honom rätt i ögonen och säger att hon är 100% seriös. Han blir helt förskräckt och får smått panik. Då kan vi inte hålla oss längre utan börjar asgarva. HAHAHA!! Hans min var oslagbar! 
 
 
Men nu är det dags för lite Washington DC bilder från i lördags. 
Vi hoppade av i Chinatown.
Stack till Dunkin Donuts för att ha lite frukostfika.
Vi lekte turister hela dagen lång. Eller lekte och lekte.. Vi var turister..
Vi smet in på Madam Toussads! Fett ballt och värt 21 dollar. 
Gissa vem detta är!?
Rosa Parks! Kvinnan på bussen som vägrade ge upp sitt säte till en vit man! Asgrym tant!
Morgan Freeman!! 
Fick äntligen träffa min ÄLSKLING!!!! Han är så grym! Var i extas när jag såg honom! Men han brydde sig inte riktigt när jag visade mina känslor. Känslokall människa.. 
Jamen Julia Roberts är ju ändå med i Notting Hill. 
Sofia hittade sin stora kärlek ;) Eller?
The White House som borde hetta The LITTLE White House. 
AHAHAHA! Det här är kul för vi hittade ett par som vi konstaterade direkt att de INTE kunde vara amerikanare. De var klädda som svenskar!!! Så de blev våra svenskar! (De måste iaf ha varit från Skandinavien.) 
Vi ville ha ett foto på dem så att vi för alltid skulle minnas dem, hehe. Så Sofia sprang fram och så låtsades jag ta ett foto av henne med Washington Monument och så zoomade jag in på dem istället. Vi stalkade inte alls dem.. 
Så här glad är Sofia över att vara i DC.
Så här glad är jag... Fråga mig inte varför.
2:a världskriget minnesplats.
Lincoln Memorial.
Våra fötter värker och vi har äntligen tagit oss till den sista turistattraktionen. 
Efter detta stället (kommer icke ihåg dess namn) så gick vi till Hard Rock Cafe. Vi satte oss ner var femte minut för att vi hade ont i fötterna. Haha! Att gå öve en gata med fyra filer tog oss exakt 32 sekunder. I vanliga fall tar det 15 sekunder. HAHAHAHA! 
Vi gick även vilse lite under dagen så vi gick några kilometer längre än vad vi egentligen behövt. Oups.

Skriv en kommentar