hipphurrabamsefar.blogg.se

Caroline Andersson

Publicerad 2013-10-13 i 2:a månaden

Ett alldeles för sent inlägg. Stå ut. 
För ca två veckor sen så fyllde den här tösabiten år. Vem var inte där för att fira henne löjligt mycket? Jo, jag. Duktig vän som jag är så tänkte jag dedikera ett inlägg till henne, för att visa att hon är inte helt glömd. Vem tror ni glömmer skriva ett inlägg och sen när denna personen kommer på det tänker att det gör väl inte så mycket, kan göra det längre fram. Hur dum kan man va. Inte helt överraskande så är det nog inte många som gissat fel.. Självklart var det jag. 
 
Så nu tänkte jag göra Carro både glad och ledsen. 
Tänker börja med det positiva. Nu ska du, Caroline Andersson, få läsa om hur bra du är. DU är fin, söt, underbar, fantastisk, min fining, lite väl lat ibland men vem är inte det liksom, lyckad, energisk, mysig, har apsnyggt smile, för att inte snacka om smittande skratt(!) och jag funderar fortfarande på hur vi blev vänner. 
Ska berätta en hemlighet om oss två (som nu slutar vara en hemlighet). Vi har ingen aning om hur vi blev vänner. Är någon förvånad? Inte jag. Det enda vi kommer ihåg är att vi är vänner. Mysko.. 
 
Nu tänker jag göra dig lite ledsen/besviken på mig/eller vad du nu bestämmer dig för att känna för känsla. Har besämt mig för att folk ska få se din fina sida du visar när du är med mig och hur kul vi hade på vår minihuvudstadsresa för någon månad sen. Snäll som jag är så har jag bara valt bilder på dig och lämnat mig utanför. 
 

Kommentarer (1)

C

Publicerad 2013-10-13 09:35:18

Åh, va du är fin!! Tokgillar dig, knasfia!

PS. Din födelsedag har inte varit än ~ den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge. ;)

Svar: Hihi åh! Låter inte helt fel! ;)
Sofie Ekström

Skriv en kommentar