hipphurrabamsefar.blogg.se

FLORIDA OM 80 DAGAR

Publicerad 2013-10-29 i 3:e månaden

Om 80 dagar så är jag på väg mot Florida och jag beger mig inte själv! Utan min kära finska vän Anni joinar! Ska bli HUR GÖTT SOM HELST och vi ska vara helt galna som bara vi kan. 
Tanken slog oss igår att ta och köra ner dit istället för att ta flyget. Blir ju betydligt roligare, även om vi förlorar någon dag där nere. Men det gör oss absolut ingenting! Istället blir det ashög musik, stanna när man vill, ingen tidspress, vi gör allt i vår egen takt, packningsmängden bestämmer vi själva och vi har bil. Så Anni ska fråga sin familj om vi kan låna deras ena bil. IIIIIIIIHHH!!!! Ni anar inte hur taggade vi är inför detta. Nu har jag något stort att se fram emot som är nära. Det är ju mindre än tre månader, och det går ju hur fort som helst! Speciellt när det är thanksgiving, julafton och nyår innan (+ min födelsedag, lite egotrippad är jag allt)! Även om jag önskar att det var januari nu så är jag ändå glad över att det är tre månader kvar eftersom min kassa måste växa innan dess. 
Men låt tiden gå fooort! Det skulle jag absolut inte klaga på! För det betyder att min tid här är snart min tid i Sverige istället. Jag har det bra här, tro inte annat. Men jag föredrar att vara hemma ändå.
Borta bra men hemma bäst.
Ett av de bästa ordspråken som finns. 
 
Nu ska jag smita och hämta ungarna. Precis hemkommen från Sofia efter att ha tittat på senaste HIMYM-avsnittet. 

Skriv en kommentar