hipphurrabamsefar.blogg.se

GRATTIS FINA, UNDERBARA, SYSTERYSTER THEA!!!

Publicerad 2013-10-09 i 2:a månaden

Thea, Thea, Thea.. Jag saknar dig som ingen annan saknar dig. Jag saknar ditt skratt, dina hittepå lekar, dina fulminer, ditt stökiga rum, dina kramar när jag kommer in genom dörren, dina gonattkramar som du delar ut varje kväll för att slippa gå och lägga dig, dina påhittade sånger, när du sjunger med till en låt, när du springer fram och tillbaka och gör mig galen, när vi läser Bamse tillsammans, när jag hittar dig på morgonen i soffan och gosar ner mig med dig, när du gör allt för att få sitta vid paddan lite till, när du irriterar mig till bristningsgränsen, när vi tittar på film tillsammans och käkar popcorn. Jag saknar även när du kommer in och väcker mig på morgonen och gör mig fly förbannad. 
SÅ JAG VILL BARA SÄGA STORT MEGA GRATTIS TILL DIG MIN SÖTE! IDAG FYLLER DU 7 ÅR OCH ÄR EN STOR STOR FLICKA!! OCH JAG LOVAR ATT NÄR JAG KOMMER HEM SÅ SKA VI FIRA DIN FÖDELSEDAG TILLSAMMANS, BARA VI TVÅ! LÅTER DET BRA?? 

Kommentarer (1)

Therese

Publicerad 2013-10-10 09:42:07

Åhhhhh. Jag blir nästan tårögd. Så mycket fin kärlek!

Svar: KÄRLEK (och lite annat ibland ;)) är vad vi delar!
Sofie Ekström

Skriv en kommentar