hipphurrabamsefar.blogg.se

Killen som alltid är hungrig.

Publicerad 2013-10-12 i 2:a månaden

Idag när jag hämtade kidsen så dröjer det inte länge innan killen slänger ur sig (den icke oväntade kommentaren); "I'm hungry."
Jag skrattar smått för mig själv, eftersom jag har kommit att förvänta mig denna kommentar varje dag. Jag frågar då honom om han vet någon gång då han inte varit hungrig. Han funderar i några sekunder och säger sen; "I think I'll pass that question, because I don't think there is an answer."
Haha, fick mig allt ett gott skratt! 
Många skriver "Bjuder på en bild.." Jag ifrågasätter och skriver istället att ni får stå ut med mitt nylle om ni vill fortsätta läsa här. För det är möjligtvis så att ibland kan jag få ett ryck att lägga upp en bild på mig ibland. Attans bananer, för er som inte pallar se mitt tryne. För om ni läser detta så har ni redan sett det. MOHAHAHAHIHIHIHIHEHEHEHHEHAHAHAHHAHÖHÖHÖHÖHÖHOHOHOHOHOHAHAHAHEHEHE!!!

Skriv en kommentar