hipphurrabamsefar.blogg.se

Man kan inte bli annat än glad!

Publicerad 2013-10-03 i 2:a månaden

TACK så otroligt mycket till personerna som givit mig påfyllning av marabouchoklad, dumle, smörknivar, osthyvel och en massa brev. Är helt uppe i varv nu, för gissa vem som var tvungen att ta ett smakprov av dumlen? Först tänkte jag bara smaka en men sen visade sig att de var godare än jag kommer ihåg så var tvungen att ta en till. Hehe. 
Det här är min ÄLSKADE familj som jag saknar gräsligt mycket. 
 
Till familjen: Ni anar inte hur mycket jag fnissa och skratta när jag läste era brev! 
Till Thea: Jag kommer hem så fort jag kan. Lovar!
Till Nicolina: Ungarna trodde du var jag. Oups.. ;)
Till de andra två brevskrivarna: Tack så väldans mycket. Blev glatt överraskad när jag såg breven! Ni är fina ni!
 

Skriv en kommentar