hipphurrabamsefar.blogg.se

Min dag

Publicerad 2013-10-17 i 2:a månaden

Är ledig hela dagen.
Virkar på en halsduk till Sam som hon ska få i födelsedagspresent/julklapp.
Borde börja plugga snart. 
Kollat på Top Gun med Sofia.
Skypat med Judit.
Kollat på en dokumentärfilm om One Direction (Hihi åh vad jag skrattade.)
Längtar till julafton.
Sitter i soffan med pyjamas. You gotta love it.
Slippar på planer. 
 
 
Saknar hemmet och snön. När jag frågade Ashley om jag behöver köpa vinterskor till vintern, så sa hon att det inte är nödvändigt för vanligtvis så har de bara snö i några dagar. Jag trodde seriöst hon skämtade med mig först! Några dagar bara!!! Vilket skämt. Så snön, du kommer var så otroligt uppskattad när jag kommer hem! Ska sitta i vårt mysiga vardagsrum och dricka te med dig utanför. 
 
 

Skriv en kommentar