hipphurrabamsefar.blogg.se

Mög dag.

Publicerad 2013-10-27 i 3:e månaden

Jag är uttråkad. Nu har jag inget att se fram emot på ett bra tag. Jag vet, jag vet, jag ska till Washington nästa helg. Men det är inget jag riktigt ser fram emot om jag ska vara ärlig. Det är bara något som ska göras. Inte så att jag inte tror att jag kommer ha kul när jag väl är där. Utan mer att jag vill göra något NU, inte sen. 
Sofia jobbar tyvärr och Anni vet jag inte än. Nu svarade hon och hon hittar gärna på något senare idag. Tack och lov! Min dag är räddad och jag behöver inte oroa mig för att sticka till gymmet. Ooooch NU så kanske vi har bestämt vad vi ska göra i eftermiddag. Juppadu! Nu börjar jag bli glad igen och kanske borde ta den duschen som jag har skjutit upp hela morgonen. En dag av blåst och promenerande i Washington förbättrar tyvärr inte ens kroppslukt. 

Skriv en kommentar