hipphurrabamsefar.blogg.se

Pippin

Publicerad 2013-10-23 i 3:e månaden

Fick mina Lord Of The Rings filmer i söndags. Kan inte säga annat än att jag är lycklig och känner mig hemma. Jag har lite svårt att förstå att några filmer kan få mig att känna mig mer hemma här. Kanske är det för att jag tittat så mycket på dem hemma i kära Tånneryd och haft många kvällar i soffan, både sovandes och fastklistrad. Jag är såå amazed av att dessa filmer har fångat mig så starkt, att jag måste få dem utskickade till mig för att jag var dum nog att lämna dem hemma. Gick en slant till det, men det hade varit dyrare att köpa de förlängda här. Hade kunnat köpa de icke förlängda för 4 dollar stycket, men det är inte tillräckligt bra för mig. Jag älskar verkligen filmerna och som jag brukar säga; Utan musiken så är de flesta filmer skräp. Kan inte annat än hålla med mig själv även när de gäller dessa filmer.
Glad att jag har vänner och syskon hemma som gillar dem för alla här verkar tycka de är tråkiga och alldeles för långa. Ojojoj vad fel de har. De är perfekta

Den här scenen är lika kul varje gång. Pippin slår verkligen all slags rekord.

Kommentarer (1)

C

Publicerad 2013-10-23 16:13:22

Såg the hobbit häromdagen och jag är helt häpen. VILKEN FILM!!!

Svar: Eller hur! Och jag fattar inte att folk inte gillar den! Det är ju absurt!!
Sofie Ekström

Skriv en kommentar