hipphurrabamsefar.blogg.se

Snar har även vi höst

Publicerad 2013-10-17 i 2:a månaden

Morgon och kvällsluften är helt underbar här. Den är så uppfriskande och man blir så klar i skallen. Det är äkta höstluft. Jag önskar bara att den snart kommer vara hela dagen istället för någon timme på morgonen och återkomma på kvällen. Vill kunna använda mina sjalar och tjocktröjor tillsammans, inte var för sig. 
Men snart nog så blir det kyligt och jag får ta och införskaffa mig ett par höstkängor. Har redan kollat upp mig ett par. 
Ska ta och beställa dem imorgon eller nästa vecka. Beställer dem nog imorgon så att min storlek inte tar slut. Kan ju inte köpa dem billigare här eftersom min storlek är den enda som man inte kan köpa i affärerna.. Har en storlek för liten. Av någon konstig anledning så tycker de flesta att det är roande.
 
Har visat sig att jag är ledig imorgon också. Det gjorde mig lättad eftersom jag kan smita ut med Anni lite under dagen och sen plugga lite till. Börjar få igång pluggtänket nu igen. Känns faktiskt lite bra, förutom att jag önskar att läxan var över. Inte mycket kvar nu. Bara en vecka till och förhoppnignsvis så blir jag klar imorgon. 

Skriv en kommentar