hipphurrabamsefar.blogg.se

Uppdatering

Publicerad 2013-10-11 i 2:a månaden

Det regnar. Har ösregnat hela veckan förutom i onsdags. Kan säga att jag har inte klagat på något plan. Det är ju helt underbart! En kvinna på gymmet höll inte med. Hörde henne säga "This weather is miserable. It's windy and wet.." Tja tveksam på om vi kommer komma överens. Men å andra sidan så är det bara jag som älskar regnet än så länge vad jag vet om, så jag är rätt utklassad. 
Alltså det REGNAR verkligen! Tänk er äkta svenskt höstväder! M-m-m!! 
När det regnar som det gör så har man ett behov av stövlar. Så igår smet jag till target med Sofia för att gå på stövel jakt. Tror ni jag hittar några? Självklart inte! Så regnet öser och öser ner och jag får klara mig med mina converse eller springskor. Vet ni vad det betyder? Det betyder blöta skor konstant. Men jag har inte gett upp hoppet än! Till helgen blir det att fortsätta leta. Annars får jag beställa på internet. 
Något annat jag kan skriva om är att denna veckan gått väldigt fort, som i väldigt fort. Jobbar ikväll för att päronen ska på dejt. (Är fortfarande förtjust över att amerikanare säger dejt.)

Idag slapp jag ta ungarna till skolan. Mamman skulle ta och jobba lite på Starbucks så hon kunde ta dem. Vilket för min del betyder frukost framför tv:n och slappa. 

Nyhet: Imorgon smiter jag till IKEA!!! Woho!!! Köttbullar, potatismos och lingon på ingång! 

Kommentarer (1)

Caroline - anderssonare

Publicerad 2013-10-12 11:20:49

HAHA, sååååå du! Skönt att du äntligen fick ditt älskade höstväder! ;)

Svar: Ja du! Att jag fick! Men fortfarande rätt varmt, men jeans går att använda utan att svettas ihjäl!! Woho! Du ser bilden. Så mycket regn som man ser mitt på trottoaren så mycket vatten var det i gräset där jag försökte gå.. Du kan föreställa dig mitt tip toe:ande när jag upptäckte detta.. Killen som gick bakom mig fick sig nog ett gott skratt, HAHA!
Sofie Ekström

Skriv en kommentar