hipphurrabamsefar.blogg.se

Bekräftat? Förhoppningsvis.

Publicerad 2013-09-12 i 1:a månaden

Nu är de inne på att de är poison ivyn som har spridit sig. Men vi vet inte riktigt hur det kan komma sig. Jag har varit väldigt noggrann med att tvätta mig. Tydligen har det inte hjälpt eller så har de det men jag har kommit i kontakt med det på något annat sätt. Tjoblö.
Fått en kräm som tar bort klådan och torkar ut dem eftersom de finns alkohol i den. Så om jag är noggrann med att smörja mig så försvinner de förhoppningsvis inom en vecka. Tack och lov! Ser fram emot det. 
 
Imorgon ska jag och Sofia hitta på något som jag inte tänker berätta om. Låt mig säga så här, det är bättre att inte sätta griller i era skallar. Men förhoppningsvis går det bra och ni kommer bli paffa. Ja ni hörde rätt, paffa. Nu ska jag snart sticka till Starbucks för att skriva brev och dricka en smoothie kanske? Mumma.

Skriv en kommentar