hipphurrabamsefar.blogg.se

Bilder + en nyhet

Publicerad 2013-09-25 i 2:a månaden

Någon trevlig polis tog sig tiden att ta ett foto på högen. 
Vart ska man äta om inte på Cheesecake Factory?
Tävlingsdags igen, utan pris!
Gissa vilken bild jag skulle ha valt? 
Jag bjuder (wow..) på en till bild med lite samma och lite annat folk på.
Joice, min latinamerikanare!
Regn!!! Woho!!!
De flesta amerikanare kör tyvärr ändå som galningar. Här havar ni Baltimore i all sin prakt. 
Jag och Sofia tog oss en svenne filmkväll. Gott & Blandat, B&J, kladdkaka och Les Miséables. Vi (iaf jag) fattade inte så mycket av filmen eftersom jag glömde lyssna/läsa texten ibland och då blev man lite vilse. 
Men Petra har lovat att hjälpa mig fatta, hehe. För vet ni vad. PETRA KOMMER HIT EN VECKA I APRIL. LYCKLIGA JAG. Hon går ju Glimåkra Gospel nu och de är på turné i Chicago i mars så hon stannar en vecka längre för att umgås med en person som kommer ha rejäla svenska språksvårigheter efter så lång tid utomlands.
 
 
 
Något annat som är lite småkul är att jag har tendens till att säga FETCH varje gång jag ska hämta något. Får bestämda tillsägningar om att det heter GET och icke FETCH av lillkillen. Får se hur lång tid det tar innan det sätter sig. 
Kul att jag säger lillkillen fast han är den enda killen. Jaja. Palla bry sig. 

Skriv en kommentar